Saturday, May 31, 2008

My Ulangtahun Perkapelan.....

ehem2....assalamualaikum..... jam skang menunjukkan kul 1.25 pagi.... 1/6/2008.... ni la tarikh aku declare ngan MAMA ku untuk bercouple.... dah manyak yang aku lalui dalam tempoh setaun nih.... ader nak dekat 1786 kali aku gaduh ngan dier.... tapi tak clash2 pon.... sbb aku sayang kat dier.... kali aku dah nekad laa, aku malas nak main2 kan perasaan pompuan lagik.... aku just nak idup macam lelaki yang normal dan mampu memberikan kasih sayang secukupnya kepadanya.... target aku utk dier nih, ofkos la untuk dijadikan isteri aku yang sah....aku dah sayang sangat kat dier( norhasliza bt kori ) .... sayang aku kat dier macam banyaknyer pasir dalam mangkuk meggi.... kire manyak la tuh.... sempena aneverseri n, aku nak kurangkan tabiat=habitat smoking aku n ha.... demi kebahagian mama aku tu.... dulu 14 btg sehari, skang ni 5 batang jer.... aku pon nak kurangkan tabiat angin lintang aku tuh.... sian kat dier, asik kene marah jer.... lagik satu, aku sayang sgt kat dier ni kan sbb, dier la satu2 nyer org yang leh nangis biler aku eksiden.... tu yang aku terharu tuh....maner la aku nak carik org yang leh nangis biler aku xcident....manyak plak tuh pengorbanan dier kat aku.... macam2 laa..... kalo aku citer kat sini, mmg masuk kubo korang bacer.... aku slalu gado2 ngan dier dan pergaduhan tu la yang membuat kan kami rapat n takleh nak d pisahkan.... dan sebab tu la aku sayang sgt2 kat dier....aper2 pon, syukur aku kehadhrat illahi.... sampai gak setahun aku bersamanyer.... dan aku janji, hubungan ini akan ku jaga sampai bila2.... tiada yang ku cinta selain mu sayang.... Love U So Muchhhhh!!!!!...


5 comments:

Ummu Adasha said...

wah3...sungguh tragik cite ko acap...
bagus la ko nak ubah tabiat ko tu...
and paling bagus ko takkan mainkan perasaan pompuan & setia padanya...
itu yg terbaik...

take care...moga bahagia...kem slm kat awek ko...

cHaYokkk!!!

aisyah. said...

uwaaaaaa...
apsal la jiwang sgt ni..
adehhh...
touching gle bacanya..
ahahahha.....
adoiii....x lalu aku nk bacanya..
papepOn.hepi sokmo lah...

babynora said...

wehhh
apsal la jiwang karat sangat nih!
biol jap otak baca..aduh!!

eh acap, liza bagi nape ke mung sempena anniversery? ker lauk kenduri dr kg dia baru2 nih!!
kehkehekhe

kim slm kat liza minah poyo!!

caucincau
daa

Ahmad Asyraf b Abd Majid said...

seme cakap jiwang....
tapi nak wat camner....
dah aku sayang dier....:-"

leenoy_missesacap said...

sungguh tragis!

well3..
on da best!
hehehe........

like jukebox like acap..=p

take care dear..

p/s:LOve you so much..

"SEPANJANG JALAN RAYA KAT DUNIA NI"

0106 =) Vs 1306(fuhhh..)
grrrrrrr.....!
=p

Love,
not yr mum,but yr MAMA
kORI'S daughter..